طراحی سایت
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت با قیمت پسندیده قیمت طراحی سایت حرفه ای ارزان
اگر شما یک وبسایت با بها پسندیده ولی با ظاهری مناسب و امکانات کارآمد می خواهید و از عقیده ظاهری می خواهید سایت شما نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری مناسبی داشته باشد می توانید از خدمات طراحی سایت ارزان ما استفاده کنید.

تعرفه طراحی سایت با قیمت مناسب اما حرفه ای
در این سطح طراحی سایت ارزان با بالاترین کیفیت انجام می شود، به طوری که طرحی کاملا یونیک و کاربرپسند برای کسب و کار شما با پروا به علایق و کاربران منظور طراحی می شود. با ارائه خدمات طراحی تارنما ارزان در تلاش است کلیه کسب و کارهای حقیر و جدید را وارد بازار وب کند.

طراحی وبسایت با بها مناسب
ما چندین سنه در این حرفه مشغول بکار هستیم و می تاب گفت یک کمپانی creativebloq سایت حرفه ای هستیم و یک سایت حرفه ای برای شما طراحی می کنیم اما با قیمت واقعی.
تارنما کالا نیست و بعد از طریق اندازی تارنما احتیاج شما به کمپانی طراح تارنما بیش از پیش دانستن می شود و بنابراین شرکتی را برگزیدن نمایید که در گویه حمایت وب سایت خدمات قابل قبولی را ارائه نماید. مهمترین سخت در زمینه طراحی سایت ارزان، نبود پشتیبانی نیرومند می باشد.
** کلیه قالب های وب سایت طراحی شده توسط از پایه بدست این کمپانی پیاده سازی می گردند و کاملا استانداردهای گوگل و کد نویسی در آن رعایت می شود.

قیمت های طراحی سایت زیاد پایین
برخی از کمپانی ها اقدام به پیاده سازی وب سایت با بها های بسیار پایین wordstream مثلا 50 هزار تومان می نمایند که معمولا این شرکت ها تنها تارنما می فروشند و از پشتیبانی خبری نیست. این وب سایت ها معمولا کیفیت کافی نداشته و بعدها شدنی است دچار دشواری ها بسیاری شوید و به هیچ وجه این تجربه را به شما توصیه نمی نماید. منطقی در عقیده بگیرید در صورتی که کمپانی بخواهد وب سایت شما را حمایت نماید می بایست مبلغی اغلب را برای یکسال حمایت خود در عقیده بگیرد.


کارفرمایان گروه سایت سازی با مناسب ترین بها ، بهترین و چیره دست ترین وب سایت ها را دریافت خواهند کرد.
قیمت ها و تعرفه های طراحی سایت در گروه کاملا مناسب بوده.تعرفه طراحی سایت در گروه متفاوت است که نسبت به نوع طراحی سایت ها تعرفه ها نیز تغییر پیدا می کند.

کدنویسی اختصاصی
1. در هنگام طراحی اختصاصی، سایت هسته مرکزی معمولا سبکی دارد و سایت فقط به میزان قابلیت‌ها و امکانات موجود از منابع سخت افزاری بهره‌گیری می‌کند و برعکس سیستم های حاضر هسته مرکزی سنگینی ندارد. از سوی دیگر در طول زمان، امکان اعمال دگرگونی ها و اضافه نمودن قابلیت‌های خاص و جدید ساده‌تر است چرا که برنامه‌نویس سیستم کاملا بر روی تمام اجزای سایت احاطه دارد و می‌تواند تغییرات عمده برپایی نماید و بنا بر نظر کارفرما امکانات خاص به سایت اضافه نماید.
2. کدنویسی اختصاصی امنیت بیشتری دارد چرا که کدهای نرم‌افزار و متدلوژی برنامه نویسی و پیاده‌سازی خصوصی است و در کمر بستن عموم قرار ندارد . کنترل پنل ساده‌تری دارد چون بیشتر با قصد مدیریت محتوای سایت در برگزیدن ادمین قرار می‌گیرد و نه مدیریت امکانات و قابلیت‌ها و چیدمان سایت.
3. تمام مبانی بهینه سازی رتبه سایت برای موتورهای جستجو یا به راستی SEO می‌تواند در هنگام پیاده‌سازی سایت اختصاصی لحاظ شود و از منظر فنی عملکرد سایت را در مقوله ارتقاء رتبه سایت برای جستجوگرها تضمین نماید. امکانات نرم‌افزاری و چیدمان اجزای سایت حرفه‌ای تر هستند چرا که بدست کارآزموده سپریدن می‌شوند.

تحویل سریع و آنلاین
در دودمان مراتب فرآوری و طراحی سایت دسترسی به اهداف عملیاتی که شامل طراحی گرافیک سایت با کیفیت بالا، تحویل تند و به موقع ، کنترل هزینه طراحی سایت ، بهینه سازی سایت و... می باشد، نیازمند پیاده سازی مجموعه ای از استراتژی ها و طریق های تخصصی طراحی سایت هستیم.
سالها تجربه در گویه طراحی تارنما و بازرگانی الکترونیک در کناره بکار گیری از نیروهای متخصص، ما را در تحقق تند و بی نقص این اهداف مدد رسانده است.
تحویل تند و آنلاین سایت را، در کنار ارائه کیفیتی بی نظیر با حداقل خرج ها تضمین می نماید.

طراحی سایت با الگوی MVC
1. معماری MVC یا همان Model View Controller که اخیراً بدست مایکروسافت در ASP.NET به پیشه گرفته شده است به راستی انقلابی در مقوله بهبود پروژه های تحت وب بود.
2. ام وی سی از واژه ها model ، view، controller گرفته شده است در این گونه از برنامه نویسی همه چیز سر جای خویش است بطوری که هر یک از این تقسیم ها مسئولیت اجرا و یا بستگی با بخشی را دارندموارد زیر اصول باره بیچارگی طراحی یک وب سایت بدون نقص می باشند که همواره سعی شده در ساحل ارایه کیفیتی بی نهایت هزینه ها تا مرز ممکن در کمینه باشند.
3. در معماری mvc تمامی برنامه نویسان ناچار میشوند الی از این چهارچوب اطاعت کنند و همین مسئله مایه میشود لغایت کدهای تألیف شده خوانایی کامل را داشته باشد و هر برنامه نویسی بتواند کدهای برنامه نویس دیگری را ویرایش نماید
4. در حال حاضر از آخرین نسخه معماری MVC در C# ASP.NET و موتور نمایش Razor که از جانب شرکت مایکروسافت که از قوی ترین ها در مقوله گونه ها علوم کامپیوتر ای است، کاربرد میکند.
5. طراحی ریسپانسیو برای نمایش مناسب در موبایل و تبلت

سایت واکنش گرا یا سایت ریسپانسیو (responsive) سایتی است که با ابعاد و رزولوشن دستگاههای مختلف سازگاری دارد و کاربران بدون پروا به اینکه صفحه نمایش دستگاهشان حقیر باشد (مثل اکثر گوشی های هوشمند موبایل) یا نمایشگری متوسط(مثل لپ تاپ و تبلت) و یا نمایشگرهای بزرگ (کامپیوترهای رومیزی و ال سی دی های بزرگ)داشته باشند، به راحتی به وضوح تمام تقسیم های سایت را می بینند.موارد ذیل اصول باره احتیاج طراحی یک تارنما بدون نقص می باشند ، میتوانند به راحتی سایت را بررسی کنند و سایر نیازی نیست اندازه صفحه را تغییر دهند که سایت به چهره کامل دیده شود.
نزدیک 50 درصد از کاربران از موبایل و تبلت برای مشاهده سایت ها استفاده میکنند و چنانچه قالب سایت شما نمایش واقعیت در موبایل و تبلت نداشته باشد کاربران بسیاری را از دست خواهید داد. زیرا این بخش از کاربران بعد از ورود به سایت شما در صورتی که نتوانند مطالب سایت شما را به راحتی مطالعه نمایند ممکن است سایت شما را بی درنگ ترک کنند و وارد سایت دیگری شوند که به واقعیت در دستگاه آنان نمایش دیتا شود.
کلیه سایت هایی که در اینجا به فروش می رسند ، کاملا ریسپانسیو هستند و با همگی نمایشگرهایی که میتوان سایت را مشاهده کرد، سازگاری کامل دارند.





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: